• banner di pagina

Metà in forma quest'estate: u sicretu per ottene u vostru fisicu di sognu

L'estiu hè vicinu à noi è hè u tempu perfettu per mette in forma è ottene quellu corpu chì avete sempre sunniatu.Ma cù a pandemia chì ci furzeghja à stà in casa per mesi, hè faciule fà scaccià in abitudini malsane è sviluppà un corpu flaccido.Sè vo site sempre disturbatu da a vostra figura, ùn vi preoccupate più.In questu articulu, avemu da copre uni pochi di cunsiglii nantu à cumu per stà in forma è ottene u vostru corpu di sognu stu veranu.

1. Stabilisci ugettivi di fitness realistichi

Obiettivi realistici di fitness deve esse stabilitu prima di inizià ogni prugramma di eserciziu.Ùn pudete micca aspittà di perde 20 liri in una settimana o guadagnà un sei-pack per a notte.Invece, mira per i picculi obiettivi raggiungibili per mantenevi motivatu in tuttu u vostru viaghju di fitness.

Per esempiu, pudete principià per stabilisce un scopu di perde unu à dui liri à settimana, o ottene 30 minuti di attività aerobica di ogni ghjornu.Quandu avete rializatu questi scopi, ricumpinsate cù qualcosa chì ti piace, cum'è un pastu sanu o una notte di film.

2. Aduprate l'abitudine di eserciziu

A chjave per u fitness hè di fà l'eserciziu un abitudine.Avete bisognu à esse coherente cù i vostri allenamenti è incorpore in a vostra rutina.Dedicate almenu 30 minuti à una ora per esercitassi ogni ghjornu è cunsiderà un appuntamentu micca negoziabile.

Sè vo site novu à l'eserciziu, cuminciate cù esercizii simplici cum'è caminari, ciclisti, o yoga.Aumenta gradualmente l'intensità è a durata di i vostri allenamenti mentre a vostra resistenza è a forza aumentanu.

3. Manghja una dieta equilibrada

L'eserciziu solu ùn vi aiuterà à ottene u fisicu di i vostri sogni.Avete ancu bisognu di una dieta equilibrata chì vi furnisce i nutrienti chì avete bisognu per eserciziu è custruisce musculi.Puntate à una dieta ricca di proteine ​​​​magre, carboidrati cumplessi, grassi sani è fibra.

Evite l'alimenti trasfurmati di alta caloria è pocu nutrienti, bevande zuccherate è snacks.Invece, sceglite l'alimenti sani cum'è frutti, ligumi, grani integrali è carni magre.Bevi assai acqua per stà idratatu è evite e bevande zuccherate cum'è soda è sucu di frutta.

4. Fate assai riposu

Ottene abbastanza riposu hè cruciale per riparà i musculi è permettenu di cultivà post-workout.Assicuratevi di dorme da sette à ottu ore ogni notte per dà à u vostru corpu abbastanza tempu per ricuperà da u vostru allenamentu.

Sè avete prublemi à dorme, pruvate à praticà tecniche di rilassazione cum'è meditazione o yoga.Evite a cafeina o l'alcolu prima di lettu, è aduttate una rutina calma di dorme per fà sapè à u vostru corpu chì hè ora di riposu.

5. Truvate un cumpagnu di furmazione

L'eserciziu cù l'amichi pò rende l'eserciziu più piacevule è motivate à cuntinuà l'eserciziu.Truvate un cumpagnu di allenamentu cù ugettivi di fitness simili è pianificà per pudè supervisà l'altri è rende i vostri allenamenti più divertenti.

Pudete travaglià inseme o participà à una classa o attività fisica chì tutti dui piacenu.Avè un amicu di fitness pò aiutà à stà cuncentratu, compie esercizii impegnativi è celebrà ogni tappa inseme.

In riassuntu

Metà in forma sta veranu ùn deve esse complicatu.Fixendu obiettivi di fitness realistichi, creendu una rutina di eserciziu, manghjendu una dieta equilibrata, riposendu abbastanza, è truvendu un cumpagnu di fitness, pudete ottene u corpu di i vostri sogni, ùn importa micca u vostru livellu di fitness attuale.Allora cuminciate oghje è preparate à mustrà u vostru fisicu novu è migliuratu questu veranu!


Postu tempu: Apr-20-2023